TARİHÇE


Doğuş Yayın Grubu öncü, yenilikçi ve istikrarlı kimliğiyle Türkiye'de medya sektörüne yön veren bir Doğuş Grubu şirketidir.

NTV'nin 1999'da gruba katılmasının ardından faaliyetlerine başlayan grup, 1999'dan bugüne sektöründe önemli atılımlar yapmaya devam etmektedir.

TV'den internete, radyodan dijital yayınlara medyanın pek çok kolunda faaliyet gösteren Doğuş Yayın Grubu, prestijli yayınları ve kaliteli yayıncılığıyla adından söz ettirmektedir. Gelişen teknolojiye ve son kullanıcının ihtiyaçlarına cevap vermeye çalışan grup, teknoloji ve medyadaki inovasyon ve gelişmeleri takip etmekte ve desteklemektedir.

Doğuş Yayın Grubu, yaptığı yenilikler ve başarılı uygulamalarıyla Türk medya endüstrisine yön vermektedir: Türkiye'nin ilk haber kanalı olan NTV'nin başarısı Türkiye'de tematik kanal dönemini başlatmıştır. Grup, bünyesine 2011 yılında kattığı Türkiye’nin ilk özel televizyonu STAR TV ile de izleyici kitlesini genişleterek ana kanallar arasında yerini almıştır. Doğuş Yayın Grubu aynı zamanda NTV Radyo, Kral FM ve Kral Pop gibi her biri farklı tema/müzik kategorisine odaklanan radyoları bünyesinde barındırmaktadır.

Doğuş Yayın Grubu’nun kurulduğu ilk günden itibaren sürdürdüğü kaliteli ve ilkeli yayıncılığı, istikrarı, profesyonel, etik değerlere saygılı, kalite odaklı bakış açısı, Türk halkının Doğuş Grubu çatısı altındaki markalara duydukları güven ve sadakat duygusunu sürekli beslemektedir. Doğuş Yayın Grubu, yaptığı atılımlar ve Türk medya endüstrisine kattığı yeniliklerle sürekli bir fark yaratma beklentisini doğurmakta ve bu beklentileri karşılama motivasyonu ile ilerlemektedir.

Doğuş Yayın Grubu, yayınları ve gerçekleştirdiği özel projeler ile kurumsal kimliğinin önemli bir parçası olan sosyal sorumluluk kavramına yaklaşımının somut örneklerini ortaya koymaktadır. Doğuş Yayın Grubu; çevre, eğitim, sağlık ve kültür-sanat gibi konularda destek olduğu çeşitli projelerle; sivil toplum kuruluşları, hükümet ve yerel yönetimler ile beraber çalışarak kamuya fayda sağlamayı ilke edinmiş ve medyanın aracı rolünü başarıyla yerine getirmiştir.

Grubun sosyal sorumluluk alanında yapmış olduğu çalışmaların başlıcaları arasında; NTV’nin 2008 yılından bu yana kamuoyunu bilgilendirmek, bilinçlendirmek, merak edilen soruların yanıtlarını aramak ve farkındalık yaratmak üzere gerçekleştirdiği Yeşil Ekran projesi ve “NTV Sahip Çıkıyor” başlığı altında gerçekleştirilen ve farklı STK’lar ile yürütülen projeleri yer almaktadır.

Doğuş Yayın Grubu, gerçekleştirdiği yayınlar ve sosyal sorumluluk kampanyaları için bugüne kadar binlerce ödüle layık görülmüştür. Grup, her geçen gün ödüllerine yenilerini eklemeye devam etmektedir.